post impreza 26 Липня, 2024
«Я почала малювати раніше, ніж усвідомлювати дійсність»

Конспект розмови з мисткинею Машикою Вишедською

Артполе у Франківську. Відеонотатки #Бабин_Бахмут

Показ нотаток Олі Михайлюк та Томаша Сікори

08 Сер 2024 -
«Відшукування причетного» у Косові

Літературна зустріч в межах резиденції імені Олега Лишеги

03 Сер 2024 -
«Харків: (не)релокована культура»

Мультижанровий фестиваль в Івано-Франківську

12 Вер 2024 -
Софія Сіренко 24 Липня, 2024
«Розвінчання Парфьона — це теж трагедія. Вона пасує до теми війни»

Бліц з Ростиславом Шпуком про творення містифікації та вигадування діалогів Парфьона

Софія Сіренко 22 Липня, 2024
Яка естетика радянського заводу

Мисткиня Марта Лунів розповідає про свій проєкт «Позитрон»

post impreza 19 Липня, 2024
«”Імпреза” є найбільшою ганьбою цього міста»

Друга частина розмови Мирослава Яремака та Зоряни Козак

post impreza 17 Липня, 2024
Мистецький жест (не) робіння

Розмова Зоряни Козак та Мирослава Яремака. Частина перша

«Він хоч і ЦМ, але ще не зовсім С»

Що казали художники про Центр сучасного мистецтва у 2015 році

Оксана Квітнева 5 Липня, 2024
Жменя поглядів на місто

Про фотовиставку Ігоря Панчишина

Софія Сіренко 26 Червня, 2024
Як за 7 років змінилася франківська формація Detali

Бліц із засновником Олесем Зазуліним

post impreza 5 Червня, 2024
Яким був туризм в Карпатах 100 років тому

Коротко про нову книжку «Локальної історії»

post impreza 24 Травня, 2024
Тарас Прохасько: «Мені найскладніше наважитися писати відважно»

Розмова про «Лексикон таємних знань» та письменництво

Софія Сіренко 22 Травня, 2024
Франківська програма «Читай» стала «Текстурою». Що змінилось? 

Як планують промотувати читання не тільки серед тих, хто вже читає

Євген Бойко 20 Травня, 2024
Чи потрібен Франківську (ще один) художній музей?

Як виставка «Франківська збірка» стала приводом озвучити мрію про новий музей

Оксана Квітнева 15 Травня, 2024
Роман Григорів: «Все, що я робив в житті, — це опера»

Розмова з франківським композитором сучасної опери

Анна Потьомкіна 10 Травня, 2024
«В Іспанії для мене забагато абстракції, що літає в повітрі. Наше мистецтво — густе, воно проникає і дихає»

Мисткиня Ксеня Погребенник про повернення до України і мистецький досвід Франківська

Софія Сіренко 1 Травня, 2024
Яким буде музей «Місто і зброя» в Івано-Франківську

Про переваги цифрового музею розповідає Володимир Гайдар

Дарʼя Христинюк 26 Квітня, 2024
«Мистецтво має бути монументальним, сучасним і українським»

Художник-монументаліст Геннадій Гриценко про роботу з Аллою Горською та початок незалежності у Франківську

Ольга Перехрест 24 Квітня, 2024
«Книжка — це місце, де можеш побути нехай у вигаданому, але безпечному для тебе світі» 

Що читатимуть діти та підлітки в нових книжкових клубах Франківська

Софія Сіренко 19 Квітня, 2024
«Завдяки театру студенти вірять у себе»

Навіщо Франківському медичному університету аматорський театр? Бліц з його керівницею Іриною Олексин

Дарʼя Христинюк 17 Квітня, 2024
«Маємо відбудовувати не лише наші домівки, ми ще маємо відбудовувати себе»

Письменниця Ольга Деркачова про роль викладачів в українських революціях

Дарʼя Христинюк 10 Квітня, 2024
«Мені завжди хотілося писати ідеальні тексти»

Володимир Єшкілєв про письменництво, втечу від політики та передчуття війни

Софія Сіренко 29 Березня, 2024
«Звуком можна добитися кращого результату, ніж просто картинкою» 

Як у Франківську розвивається відеоарт і саунддизайн. Бліц з композитором Максом Йосом 

Анна Потьомкіна 22 Березня, 2024
Марта Базак: «Хочеться бути почутою»

Розмова з мисткинею Мартою Базак та її донькою Терезою Яковиною

Софія Сіренко 8 Березня, 2024
Навіщо Франківську потрібен літературний фестиваль «Прописи»

Відповідають організатори фестивалю для молодих авторів

Наталія Колегіна 6 Березня, 2024
«Будь-яка музика свого часу була сучасною»

Розмова з художнім керівником франківської філармонії Романом Дзундзою про класичну музику та роботу філармонії

Софія Сіренко 24 Лютого, 2024
«Неможливо бути одночасно й актором, художником, і військовим. Ти стаєш просто військовим»

Чи можлива мистецька практика після досвіду війни? Розповідають франківські митці, які воюють чи воювали

post impreza 21 Лютого, 2024
Практики участі до і після великої війни

Розмова, що була частиною резиденції «Коли оповідь було перервано?»

Як затягнути людей до «Блуду»

Розмова з засновником франківського бару, який обʼєднав музикантів та художників

Софія Сіренко 9 Лютого, 2024
Чи є зупинки з мозаїкою частиною радянського соцреалізму?

Розмова про кінодослідження «Арт-зупинка»

Анна Літман 5 Лютого, 2024
«Не знаю такого слова “натхнення”. Художником рухає ерос» 

Розмова з Ростиславом Котерліном про життя і мистецтво

Оксана Квітнева 2 Лютого, 2024
Кирило Ліпатов: «Важливо по-новому подивитись на те, що ми вважаємо шедеврами»

Велика розмова про музеї Одеси та Франківська, культурну політику під час війни та сховане мистецтво

Анна Літман 26 Січня, 2024
Тепло вистигає: про новий проєкт Васі Дмитрика «Опалювальний сезон»

Розмова з одеським митцем, який народився в Підпечерах

Анна Літман 10 Січня, 2024
«Через живопис не страшно говорити, словами страшніше»

Ярема Стецик про мистецтво, гори, музику та співпрацю з Богом

Ірина Каразуб 8 Січня, 2024
«ГОСТ», культура, Франківськ — і як вони переплітаються

Розмова зі співвласником бару Євгенієм Казаковим

Дарʼя Христинюк 20 Грудня, 2023
«Звичайні книжкові презентації — це нудно»

Як видавництво «Пʼяний корабель» презентує свої книжки

Дарʼя Христинюк 27 Листопада, 2023
Центр сучасного мистецтва переїхав до ратуші — що відомо про простір

Розмова з Андрієм Шнайдером — художником та керівником ЦСМ — про новий простір та авторську виставку

Іван Уривський: «Якщо підеш за глядачем, то програєш»

Режисер Іван Уривський про співпрацю з Франківським драмтеатром, класику на сцені та національний театр

Марія Гаврилова 17 Листопада, 2023
Чому Отто фон Ф. втік з Москви

Розмова про культовий роман 90-х і руйнування імперії

Софія Сіренко 27 Жовтня, 2023
Хочеш битися? Бий русню

Про мистецьку акцію Нікіти Тітова 

Дарʼя Христинюк 23 Жовтня, 2023
FlowMaster: як працює новий франківський лейбл та мистецький простір

Хто допомагає записуватись франківським виконавцям

Ірина Чужинова 11 Жовтня, 2023
Ростислав Держипільський: «Театру потрібно думати над тим, як працювати з травмованим суспільством»

Велика розмова з директором Драмтеатру про новий сезон, війну та сучасну українську драму

Анастасія Калита 9 Жовтня, 2023
«Де ти зараз? — Я в підземному переході»

Ольга Марусин про віру в Бога, танець, спільність і смерть

Антон Усанов 6 Жовтня, 2023
Те, що заважає стати проповіддю, стає нею

Богдан Бунчак про роботу на межі мистецької та капеланської практик

Дарʼя Христинюк 27 Вересня, 2023
Картини для допомоги бойовим медикам

Як візуальні митці збирають гроші за допомогою творчості

Анна Потьомкіна 11 Вересня, 2023
Відповідальність називати себе художницями

Про що була виставка «Розособлення» Соні Стецик та Віки Бабʼюк 

Дарʼя Христинюк 8 Вересня, 2023
«Роми — частина нашої історії та суспільства»

Розмова з кураторкою виставки Євою Райською

Дарʼя Христинюк 21 Серпня, 2023
Роздуми про «Скотний двір»

Як виникла спільна виставка графіки Нікіти Тітова та скульптури Тараса Кузьми

Софія Сіренко 26 Липня, 2023
Чи потрібно пояснювати мистецтво? Забутий перформанс «Листи французького інженера»

Тарас Прохасько розповідає про перформанс 1993 року, записи якого не збереглись

«Ми не боїмося показувати кіно про війну в Україні під час війни в Україні»

Чому варто подивитись документальне кіно про збитий літак рейсу MH17, який у 2014 році збили над Донбасом

Софія Сіренко 14 Липня, 2023
Як писати п’єси про війну. Бліц з драматургинею Лєною Лягушонковою

Розмова про сучасну українську драму і провокації в мистецтві

Дарʼя Христинюк 10 Липня, 2023
«Немає бажання довести свободу, є можливість нею користуватися»

Бліц з франківськими поетами нової генерації

Анастасія Калита 30 Червня, 2023
Назар Фурик: «Мені важко працювати над роботами, які не стосуються війни»

Розмова про те, як війна змінює як роботу фотографа, так і місцевість довкола

Дарʼя Христинюк 28 Червня, 2023
«Спогади про Крим»: бліц із художником Володимиром Шияном

21 червня у Центрі сучасного мистецтва відбулася виставка живопису «Спогади про Крим» луганського художника Володимира Шияна

Олеся Саєнко 26 Червня, 2023
Як (не) боятись утопії

У липні на Хаті-майстерні відбудеться резиденція для перформерів «Словник майбутнього». Ми запитали в організаторок про цей проєкт

Дарʼя Христинюк 25 Червня, 2023
Хто береже памʼять про Франківськ? Розмова засновників обʼєднання «Моє місто»

Як і завдяки кому у Франківську зʼявилось публічне краєзнавство

Софія Сіренко 23 Червня, 2023
Про кіно, серіали і театральне життя Франківська. Бліц з актором Романом Луцьким

Як повномасштабна війна вплинула на роботу в кіно і чого чекати від франківського театру

Олеся Саєнко 18 Червня, 2023
З Краматорська до Urban Space 100: бліц з Миколою Дороховим

Як важливий для Франківська заклад повертає собі культурні події та аудиторію

Олеся Саєнко 11 Червня, 2023
«Ми бʼємося, щоб довести, що панк-рок і “Потужняк” — це не гівняр-рок»

Розмова з організаторами серії концертів «Потужняк» Олексієм Мельничуком і Миколою Ільківим

Наталія Колегіна 30 Квітня, 2023
«Класичні сакральні образи, як Ісус Христос, зрозумілі всім, а от побачити сакральне в абстракції може не кожен»

Про ретроспективу творчості сучасного митця, інтуїтивне й раціональне мистецтво, творчий Франківськ та впливи, що формують художника — у розмові Наталії Колегіної з Ярославом Яновським

Дарʼя Христинюк 28 Квітня, 2023
«Спочатку йде поет і пропагує свої ідеї». Розмова з видавцем Василем Іваночком.

Розмова з Василем Іваночком, співзасновником Івано-Франківського видавництва «Лілея-НВ», на відкритті бібліотеки post impreza

Євген Бойко 23 Квітня, 2023
Як у Франківську зʼявилась велика читацька спільнота: бліц із засновником проєкту «Читай»

Як популяризація читання стало інструментом для творення спільноти однодумців

Олеся Саєнко 19 Квітня, 2023
Вечірки на тлі розфарбованого в піксель часу. Бліц зі співзасновником VTIXA

Що відбувається з рейвами у Франківську після року повномасштабної війни

post impreza 12 Квітня, 2023
Чому у Франківську не знімають кіно? Коментує Марʼяна Заклінська

Чому фільми, дія яких відбувається у Франківську, знімають під Києвом

Дарʼя Христинюк 31 Березня, 2023
«Віднайдення спільного стає інструментом подолання зовнішнього та внутрішнього ворога»

Що спільного є в історії Франківська та Харкова — переказуємо публічну дискусію про діалог двох міст

Марія Гаврилова 29 Березня, 2023
«Культура стає механізмом, щоби просто продовжувати жити»

Про що говорили у Франківську під час зустрічі з видавництвом IST Publishing

Вероніка Заник 24 Березня, 2023
«Колумб» означає рух. Історія фотоклубу з Франківщини

Розмова з головою фотоклубу Ростиславом Кондратом

Дарʼя Христинюк 19 Березня, 2023
«Фестиваль і Франківськ дуже пасують одне одному через свою нішовість». Бліц з організаторами кінофестивалю «4:3»

Коротка розмова з Олександром Гойсаном і Сонею Слюсаренко про особливості підготовки до третього кінофестивалю «4:3»

Наталія Федоришин 22 Лютого, 2023
Чому люди покидають Франківськ? Історії мисткині, перекладачки та редакторки

Жити в Івано-Франківську — це зручно, комфортно та дешево? Часто можна почути лише позитивні враження від його жителів, гостей чи вимушених переселенців. Але бувають й мінуси у цьому, здавалося б, ідеальному місті

Роксолана Жаркова 12 Лютого, 2023
Письменниця Іванна Стеф’юк: «Памʼятати означає оживлювати»

Про літературну діяльність, пошуки тем і слів, дитячі спогади й дорослі прозріння, про історії, що знаходять нас — у розмові Роксолани Жаркової з Іванною Стеф’юк

Софія Сіренко 10 Лютого, 2023
Харківська видавчиня Наталія Васильєва: «Моє видавництво не зупиняється, бо воно не може по-іншому»

Розмова про релокацію до Івано-Франківська з харківською видавчинею Наталією Васильєвою

Анна Потьомкіна 5 Лютого, 2023
Жінки, провокації, Балкани. Історія франківської мисткині Весели Найденової

Кураторка Анна Потьомкіна розповідає про одну з найцікавіших представниць франківського постмодерного мистецтва